داماش2-سپاهان1:غیرت گیلانی/پاس تودر رشت به تهران!

 

آدينه ٣٠ فروروين ماه نود و دو- هفته سى و سوم ليگ برتر جام خليج پارس.
داماش 2 (مصطفى حاجتى دقيقه ١٩،امين متوسل زاده دقيقه ٤٠ )- ١ ( محمدرضا خلعتبرى دقيقه ٩٢)سپاهان
ورزشگاه دكتر عضدى رشت - تماشاگر: پانزده هزار نفر
داور: تورج حق وردى - كمك داوران: سعيد على نژاديان ، على رصا ايلدروم
كارت زرد: اميد ابراهيمى دقيقه ١٦،احسان حاج صفى دقيقه ١٨،اروين بولكو دقيقه ٦٨ (سپاهان) - كبه دقيقه ٢٤، دقيقه ٣٣ محمد مختارى (داماش)
اخراج: دقيقه ٥٢ محمد مختارى (داماش) 
  داماش گيلان:
ميلاد فراهانى،مرتضى ابراهيمى،محمد مختارى،ابوذر رحيمى،هادى سهرابى،محمدرضا مهدوى،مصطفى حاجتى،حسين ابراهيمى( از دقيقه ٧٤ هادى محمدى)،ابوالفضل حاجى زاده،بوبكه كبه( از دقيقه ٥٦ محمد آبشك)،امين متوسل زاده(از دقيقه ٨٥ سعيد حلافى).
سرمربى: افشين ناظمى.
سپاهان اصفهان:
شهاب كردان،على احمدى،ميلان شوسك،احسان حاج صفى( از دقيقه ٤٦ محسن ايرانژاد)،حسن جعفرى( از دقيقه ٤٦ مهدى جعفرپور)،اميد ابراهيمى،اروين بولكو،محرم نويدكيا،اميد جهان عاليا(از دقيقه ٦٩ محمد غلامى)،جواهير سوكاى،محمدرضا خلعتبرى. سرمربى: زلاتكو كرانچار

شرح بازى:
مسابقه دو تيم داماش و سپاهان به نوعى يكى از مسابقات خاص ليگ امسال بود، مسابقه اى كه در يك سر آن تكليف قهرمان مى توانست مشخص شود و در سوى ديگر پايان داستان پر رمز و راز فانوس بدستان معلوم مى شد. دو تيم داماش و سپاهان هر كدام در اين بازى چند مهره ى ارزنده خود را هم در اختيار نداشتند كه شاخص ترين آنها جهانبخش و نظيف كار براى داماش بود و طالبى براى سپاهان.
نيمه اول: مسابقه با ميداندارى داماش در چند دقيقه ابتدايى بازى آغاز شد و اگر كله كمى باهوش تر عمل مى كرد مى توانست روى پاس ابراهيمى در دقيقه ٤ از پشت خط شش قدم دروازه سپاهان را باز كند كه شوت آرام او به راحتى در دستان گردان قرار گرفت. پس از آن اين سپاهانى ها بودند كه خود را به داماش تحميل كردند كه مهم ترين موقعيت آنها در بيست دقيقه ابتدايى يك و دوى نويد كيا و سوكاى بود كه در دقيقه ١٤ اتفاق افتاد و از كنار دروازه فراهانى به خارج فرستادهشد. بعد از آن دوباره اين داماش بود كه نبض بازى را در دست گرفت و با يك خطاى پنالتى به گل برترى رسيد.
سپاهانى كه بوى از دست رفتن قهرمانى به مشامشان رسيده بود توپ و زمين را در اختيار گرفتند و چندين بار دروازه فراهانى را مورد خطر قرار دادند كه دفاع پر تعداد رشتى ها و كم دقتى مهاجمان سپاهان به خصوص خلعتبرى موجب شد تا نه تنها اصفهانى ها به گل نرسند كه بر روى يك ضد حمله گل دوم را هم دريافت نمودند تا نيمه اول با نتيجه دو بر صفر به نفع داماش خاتمه يابد.
نيمه دوم:
با شروع نيمه دوم سپاهانى ها كه مى ديدند همه ى اميد قهرمانى را بر باد رفته مى ديددند با دو تعويض خود كه يكى بيرون كشيدن متهم شماره يك دو گل دريافتيشان يعنى حاج صفى بود، با همه ى قدرت دست به تهاجم بردند كه در اين بين اخراج محمد مختارى هم به كمك اصفهانى ها آمد. اما حملات شتاب زده و همه جانبه اصفهان موجبشده بود كه رشتى ها از خلا به وجود آمده در حفره هاى دفاعى سپاهان به ضد حمله فكر كنند كه مهمترين آن در دقيقه ٦٦ روى نفوذ متوسل زاده و شوت حاجتى همراه شد كه گردان اين بار ناجى دروازه سپاهان شد.
هرچه به پايان نزديك تر مى شدبم فشار وحشتناك سپاهانى ها هم روى دروازه داماش بيشتر ميشد، بگونه اى كه رشتى ها ده نفره در يك سومدفاعى زمين خود تجمع كرده بودند تا مانع گلزنى حريف شوند.

شرح گلها:
داماش ١-٠ سپاهان: كرنرى كه روى حركت مهدوى بدست آمد با سانتر حاجتى و خطاى هند حاج سفى كه ضربه دستش بالاتر از پرواز متوسل زاده همراه شد تا داور نقطه پنالتى را نشان دهد و ضربه پنالتى را خود حاجتى به زيباى بر خلاف جهت گردان به گل تبديل كرد.
داماش ٢-٠ سپاهان: حركت در عمق متوسل زاده از خط نيمه سپاهان تا پشت خط هجده قدم ادامه پيدا كرد و پس از جا گذاشتن دو مدافع مستقيم خود با يك شوت سركش از پشت محوطه جريمه دروازه گردان را براى بار دوم باز نمود.
داماش٢-١ سپاهان: ضربه ى كاشته محمدرضا خلعتبرى در واپسين دقايق بازى به زيبايى درون طروازه رودباريان قرار گرفت.
بهترين بازيكن:
امين متوسل زاده كه در بازى مقابل پرسپوليس هم گل زنى كرده بود در اين بازى يك پنالتى گرفت و يك گل زد تا بهترين بازيكن زمين لقب بگيرد. او يك پاس گل هم داد كه با بى دقتى داماشى ها به سرانجام نرسيد.
اتفاقات ويژه:
١) حدود هزار نفر از هواداران سپاهان با بيست دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه عضدى رسانده بودند تا در يكى از حساس ترين بازى هاى امسال تيم خود را تنها نگذاشته باشند.
٢) بازار فحاشى به مثابه اغلب بازى هاى حسلس كه هواداران دو تيم در ورزشگاه حضور داشتند داغ داغ بود. تنها يك تفاوت با مسابقه هاى پيشين داشت و آنهم آغاز محبت پراكنى ها اين بار از سوى هواداران تيم مهمان شروع شده بود!
٣) سنگ پرانى به سوى جايگاه شيشه اى خبرنگار از سوى هواداران تيم مهمان انگار دارد اپيدمى مى شود. بعد از ينگ زنى هوادداران پرسپوليس به ديوار شيشه اى خبرنگاران، اين بار نوبت هواداران اصفهانى بود كه دق دلى خود را از دريافت گل دوم سپاهان بر سر خبرنگاران خالى نمايند!!
٤) كل كل هواداران داماش با شهاب گردان مهمترين سوژه تماشاگران در نيمه دوم بود! 
٥) هوادارتى منسوب به سپاهان با خود پيراهن شماره ٩ ملوان يعنى مازيار زارع را به ورزشگاه أورده بودند!! پيدا كنيد پرتغال فروش را!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 فروردين 1392 ا 21:48 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.